Zima 2009
Kolekcia značky Steilmann na sezónu jeseň / zima 2007 / 2008 je ladená do štyroch tématických okruhov nazvaných Hazy Days (Hmla za oknom), Precious Neutrals (Vzácne okamihy), About Midnight (Okolo polnoci) a Deconstructed Blues (Bluesové akordy). Každý okruh sa potom sústredí na jeden typický znak, ktorý danému modelu dominuje.
Pre Hazy days je typická šedivá farba, ktorá je hitom tohtoročnej jesene.
Precious Neutrals stavia na eleganciu a rafinovanú ženskosť v podobe neutrálnych tónov hnedej, About Midnight v sebe skrýva nesmrteľnú klasiku v podobe vzorov kohútej stopy či rybej kostry v novom pojatí a Deconstructed Blues potom preferuje športový štýl ladený v tmavomodrej farbe.
Celá kolekcia je tiež pretkaná radom pútavých detailov v podobe vzorov, riasení či iných detailov. Aktuálna móda zostáva na príťažlivom pomedzí športového a elegantného štýlu. Svojim priaznivcom umožňuje univerzálne kombinácie v celej škále pojatí.
Móda s IQ – je hlavným sloganom spoločnosti Steilmann. Skratka IQ vychádza zo spojenia dvoch slov – Innovation Quality.
Innovation Quality je program spoločnosti Steilmann Gruppe, ktorý ručí za inovatívny vývoj materiálu pri najvyšších požiadavkách na kvalitu.
Kladie si za cieľ učiniť život všetkých zákazníkov príjemnejším a ponúknuť im viac v každom ohľade - dlhšiu životnosť odevu, lepšiu údržbu (buďme úprimní, peniaze ktoré nechávate v čistiarni často nie sú malé, takže jednoduché čistenie odevu v domácich podmienkách je veľkou výhodou), väčší priestor pro komfort a pohodlie, viac istoty, aktuálne trendy a lepší servis pre individuálne nároky.
Steilmann je v oblasti outdoorových odevov skutočným špecialistom, a nie je sa čomu čudovať, veď to boli práve bundy, saká a kabáty, s ktorými Steilmann začínal svoju kariéru v módnej branži. Ak pridáme použitie nových, špeciálne vyvinutých materiálov, je jasné, že je absolútnou jednotkou v odbore.
Zdroj fotografií: Steilmann.de